29 Kasım 2010 Pazartesi

Ali Sami Yen'e veda ederken


Ali Sami Yen stadyumuna veda etmek üzere oluğumuz şu günlerde takımın bu kötü durumunu izlemek insana ayrı bir acı veriyor. İnsan resmen yemeden içmeden kesiliyor. Bir insana Zevk verebilecek her şey anlamsızlaşıyor. Düşünmek istemiyorsun ama kafandan atamıyorsun, başka şeylerle uğraşayım kafayı dağıtayım diyorsun işe yaramıyor. Bağırıp haykırmak istiyorsun Karabasanlar basıyor sesin soluğun çıkmıyor. Zaman geçiyor ve bu durumlar insanın ömründen yemesine neden oluyor. Özellikle son 2-3 sene içinde takımın bana yaşattığı tüm kötü olaylar ömrümden 5-6 sene çaldı gibi geliyor.

Aslında takım neden bu hale geldi, kimler bu hale soktu umrumda değil. Ben sadece küfür ediyorum takımın bu hale gelmesinde emeği olan tüm herkesin malzemecisinden masörüne, teknik heyetinden futbolcusuna, başkanından yönetimine. Kimseyi boş geçirmiyorum.

Kombine sahibi birisi olarak ve Aslantepe kombinesi alan birisi olarak pişmanlıklar yaşamaktayım. Ali Sami Yen’e sadece son senesi olduğu için, Aslantepeye de ilk senesi olduğundan gitmek istiyorum. Gelecek bana hiç umut vermiyor.

Böyle mi olmalıydı lan Ali Sami Yen’e veda, böyle mi elveda demeliydik. Yazıklar olsun hepinize bize bu acıları yaşattığınız için. Şunu da belirtmeliyim bize güzel günler yaşattığınızda bizleri mutlu ettiğiniz için nasıl dualar ettiysem, kötü günler yaşattığınız içinde beddualar ediyorum. Zannedersem buna da hakkım var.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder